em puc quedar embarasada 3 dies despres de la regla?
Holaa mira que avui a la matinada o e fet amb el meu novio i al treures el preservatiu em vist que shavia xafat... i el dia 23 sem va anar la regla i no se si em puc quedar embarasada... jo de totes formes em pendre la pastilla del dia de despres pero ja sera el segon cop que me la prens i em fa por.... siusplau tinc moltissima por! No se com reacionar....
Moltees graciees! Un peto!
Anissa Ouali

Hola Anita:)!
El risc d'embaràs està present durant l'etapa de fertilitat, i per aquest motiu encara que sigui 3 dies després de la regla, el risc està present (encara que en determinats moments del cicle menstrual la probabilitat és més baixa).
La pastilla del dia després (mètode d’urgència) no tens perquè espantar-te si és el segon cop que, però recorda que no s'ha d'utilitzar contínuament com a mètode anticonceptiu (perquè no ho és).
Que pots fer perquè no torni a passar? durant la relació sexual és important controlar que el preservatiu no s'hagi mogut de lloc, quan s'acaba la penetració és important anar amb una mica de compte per tal que el preservatiu no és surti, i quan es retira el preservatiu del penis s'ha de comprovar que no s'hagi trencat o foradat (fent un nus o omplint-lo amb una mica d'aigua).
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali