Tinc estries i em frena molt amb els nois, necessit consell
Hola!
Vaig créixer molt aviat, em volien endarrerir la regla i al final, no ho van fer. A causa de canvis hormonals em van aparèixer estries als pits i als malucs. He millorat bastant la seva aparença amb cremes. Quan fa un temps que estic amb un noi i vull fer un pas més, no puc perquè no sé què pensaran d'això... M'agradaria saber si els nois realment ho tenen en compte i què pensen quan ho veuen.
Moltes gràcies!
Esper que em podeu ajudar perquè em menjo molt el cap
Anissa Ouali

Hola diamant17!
Moltes vegades hi ha coses del nostre cos que no ens agraden, i no podem fer-les desaparèixer. Per això és important no deixar que per aquests defectes, deixem de fer coses o de sentir-nos bé.
Com més miris tu el que no t'agrada, més ho veurà l'altre. No et podem dir si l'altre es fixarà més o menys, o quin pensament tindrà. El que sí que et podem dir, és que si tu t'atabales molt, et cohibeixes, o les estries no et deixen disfrutar del que voldries, això és el que provocarà una sensació negativa (però no per les estries en si, sinó per l'actitud davant d'una cosa que no ens agrada).
Esperem haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali