No se que fer
Desde fa un mes, mes o menys m'agrada un nen d'un curs mes que jo y el cas es que estic super enamorada encara que no el coneixi perque mai he parlat amb ell, no trobo ninguna excusa per poder parlar amb ell, segurament no sap ni com em dic y no se que fer he pensat moltes vegades de oblidar-me pero no puc el veig cada dia al pati y a vegades ens em mirat els dos pero no crec que signifiqui res. Necessito algun consell que faig per tenir una excusa per parlar amb ell o m'oblido y ja esta?
Anissa Ouali

Hola Monish!
Quan estem enamorats tot es fa un món i molt difícil, fins i tot encara que ni tan sols coneixem a la persona! Però si mai parleu, la situació sempre serà igual. Per tant, amb les excuses que vulguis, hauràs de fer alguna cosa diferent, per aconseguir un apropament!
Per exemple, mirar si teniu amics en comú i veure si us poden presentar (sobretot, si tens alguna amiga de molta confiança). També pots mirar si teniu algun gust similar, música, afició... per què una opció és apropar-se i parlar, i si saps d'alguna cosa que li agradi doncs, tens un tema! O una altra opció, és començar a parlar de manera virtual, si et resulta més fàcil, per exemple, agregant aquesta persona a Facebook o algun altre.
No hi ha una excusa ideal, però has de decidir, si vols intentar parlar amb ell i veure que passa, ho deixar-ho estar (o seguir igual).
Una forta abraçada i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali