Masturbació
Tinc un problema que m'està espantant tinc 15 i quan em masturbu no notu cap plaer nose si esque que ho faig malament o que però és normal que no senti cap cosa!!?
Anissa Ouali

Hola Rita!!
Si no ho gaudeixes gaire o no sents plaer potser m'imagino que vas molt directe a aconseguir l'orgasme i és bo que aprenguis agaudir de les sensacions prèvies i que allarguis el moment perquè això també et permetrà gaudir més. No hi ha una manera concreta per masturbar-se i cada noia ho fa de manera diferent, ja que es tracta d'una pràctica molt personal!
Però hi ha algunes coses que funcionen en la majoria de noies:
- Has provat d'estimular-te el clítoris, d'una manera suau i fent petits cercles? (el clítoris és la zona més erògena de les noies, recordem!).
- També és important que estiguis en un lloc còmode i amb intimitat, sense preocupar-te si et sentirà o et veurà algú.
- Una cosa que va molt bé és ajudar-se d'una fantasia, pensant en alguna situació que t'exciti. Si el cervell el tenim en "mode sexual", és més fàcil tenir sensacions agradables.
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali