Tinc complexe amb les meves "zones íntimes"
Hola!!! Tinc 13 anys i de moment ningú m'ha vist desputllada (de nois). Però se que en algún moment algú em veurà i tinc certs complexes. El primer son els meus pits, totes les meves amigues diuen que tinc els pits triangulars i es riuen, i això m'afecta molt, Tenen una forma triangular, estan tobes i el mugró es molt gran però no sobresurt gens. Quan fa fred se'm posen normals. Osigui com m'agradaria tenir-les, amb els mugrons més petits i més rodones. Espero que això només sigui perquè encara estan creixent i amb el temps vagin agafant una forma més normal.. No se si això es posible o es quedaran aixi. Una altra cosa és el cul. Noto que el tinc "fofo" i una vegada una nena m'ho va dir. Sento que el tinc caigut i massa gran. Osigui no sobresurt molt pero es com que comença massa a baix. A més esta molt tou.. I lo últim es la vulva. Se que això no es veu però com ja he dit arribarà un moment en que algú la veurà.. Noto com que esta caiguda. Vull dir que fa un vulto raro i les meves amigues quan vaig amb calcetes diuen que sembla que tingui un mini penis. I crec que és perquè ho tinc molt protegit i els "llabis" em fan aquesta forma tan lletga. M'agradaria saber si tot això es normal i com millorar-ho.
Moltes gràcies.
Elena Crespi

Hola!
Doncs si les teves amigues se n'enriuen és perquè realment no saben com funciona el món dels pits, dels culs i de les vulves...
De pits n'hi ha de molts tipus: triangles, rodons, tous, durs, amb el mugró gran, petit... i tots són normals i bonics!
De culs també n'hi ha de molts tipus i si el notes massa tou, potser podries fer una mica d'exercici mesurat per posar-lo més dur i enfortir-lo.
I la vulva... també n'0hi ha de mooooooolts tipus: amb els llavis més gruixuts, més prims, amb els llavis interns que sobresurten, d'altrs que estan amagats, de diferents colors...
Per tant, et trobes dins de la normalitat.
El més important és que tu et vagis agradant i guanyis seguretat en tu mateixa. La resta poden dir el que vulguin...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com