M'he enamorat del novio de la meva mare.
Hola tinc 17 anys, la meva mare és molt jove i es va separar quan jo tenia dos anys. Ara, ha trobat novio.
A mi hem semblava molt atractiu i una dia quan me mare no estava a casa el vaig trucar perquè vingués. Al final vam acabar fent-ho al sofà. La meva mare no sap res d'això i no ser com dir-li que estic enamorada del seu novio.
Després d'una setmana va venir ell a casa, jo li vaig dir que no volia fer res més amb ell però al final hem va obligar a fer-ho i ara estic molt desconcertada perquè no sé si sempre serà així.
Li he de dir a me mare?
Creus que hi ha alguna forma d'oblidar-me d'ell i poder viure amb la consciència d'haver fet això amb la futura parella de me mare?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Nosaltres no sabem si "podràs viure amb la consciència d'haver fet això" tal i com dius...el que sí que podem dir-te és que, pel que ens expliques, la primera vegada que va passar era consentit i desitjat pels dos; la segona vegada, pel que tu dius, no va ser així... literalment has escrit "em va obligar a fer-ho", "estic molt desconcertada perquè no sé si sempre serà així".
Sigui com sigui i com comencés tot, si et va forçar és violència i és abús, si tu no volies que es repetís, i ell et va obligar, és una situació abusiva. Per tant, el millor és que la situació no es repeteixi. I l'ideal seria que poguessis parlar amb algun adult de confiança, o amb la teva mare, per a poder fer que aquesta situació no es doni més, encara que això suposi una crisi, ja que la teva mare tindrà el conflicte amb la seva actual parella i amb la seva filla... una situació gens senzilla.
Una abraçada molt forta!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat