Vaig tardíssim...!!!!
Per començar, bon Nadal! No sabia a quina categoria posar aquesta consulta però crec que aquesta és la més adient. Porto gairebé dues setmanes buscant què posar-me per la festa de cap d'any que fan al poble del costat (discoteca), i no he trobat res. Estic entre un vestit o una faldilla i que a més siguin barats (menys de 40 euros), però tots els vestits són molt estrets i jo tinc la cintura ample i una mica de panxeta però no gaire. Què faig? Que em quedaria millor?
Sara Bujalance

Hola Rosacd! Molt bones festes a tu també! Em sap molt de greu perquè veig la teva consulta passat el cap d'any, espero que trobessis un vestit maco i que ho passessis molt bé!. Si t'hi tornes a trobar amb aquesta situació, els vestits que poden ajudar a dissimular la part de la cintura i la panxa són els que són més amples de la part de la cintura (però sense passars-se) i de color fosc. Un escot amb forma de V et pot ajudar a estilitzar la figura, i també un vestit amb caiguda (d'aquells que tenen forma com de "princesa", per a entendre'ns). Evita els colors lluents o clars en la part de la cintura, evita també els cinturons i els volants en aquesta zona. Si no trobes vestit, una bona alternativa és posar-te una faldilleta ajustada (o uns leggins) i, a sobre, un top amplet amb caiguda. I una bona estratègia és desviar l'atenció cap a una altra part que consideris atractiva, per exemple, si creus que les teves cames són boniques, posa't un vestit, una faldilla o uns leggins que les llueixin, o si tens un cabell maco, arreglate'l amb unes ondes suaus i porta'l suelto.... Espero haver-te pogut ajudar. Molts petons!!