no sé que fer....
Hola, sóc un noi de 14 anys, tinc una novia desde fa 5 mesos i buenoo fem lo tipic anem a casa de un de nosaltres i mirem una peli i en acabar ens liem, la ultima vegada que vam quedar li vaig tocar els pits i em sentuuc malament perquè jo no sé que fer perquè ella es senti tant a gust com jo saps, la proxima vegada diu que potser em tocara el penis i clar jo també li vull fer alguna cosa semblant, quee puuc fer?? ajuda pliis
Anissa Ouali

Hola portils07!!
Què has de saber fer? La sexualitat no és una cosa amb la qual naixem apresos, i es tracta d'anar coneixent a poc a poc, i veure que agrada, i que no. Vosaltres en aquests moments ho esteu descobrint, tocar el cos de l'altre a vegades pot crear molts dubtes, per això us podeu ajudar, anant a poc a poc, jugant amb les carícies, els petons...
No tens per què fer res semblant, sinó fer el que us faci sentir còmode i que agradi. I sobretot, guiant en l'altre i que vagi dient si agrada o no.
No tinguis pressa, i menys pensis que has de saber fer, i pensa que segurament ella té els mateixos dubtes que tu!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali