Soc una persona rara
Hola bona tarda, em dic David. El meu cas es que des fa uns mesos m'agrada una noia (que original). El problema o problemes són: Que jo normalment, com hem diu la gent, soc molt extravertit i divertit, que m'agrada estar amb gent, etc... Però quan soc amb ella, ja sigui pel passadís, junts a taula o similars soc el noi mes babau del mon, la meva ment es torna fosca i no se m'acut ni el meu nom, els amics hem diuen que sigui jo, pero es que no puc, m'envaeixin els nervis. A més no la entenc, per que de vegades és carinyosa i divertida i al dia següent ni em parla, es tota seria, però amb mi i això em fa mal ja que no se si soc jo o que passa. Mai havia sentit res per alguna persona així i estic boig a més per que crec que sap que li agrado. Estic fet un embolic, pateixo per ella, la tinc tot el dia al cap però ella segur que ni s'enrecorda de mi si no li dic res. Jo com a conclusió trec que dec ser jo, que de vegades soc molt paiaso amb el que dic i tinc massa humor per les coses. Amics i amigues em diuen que si a més del tot el que faig per ella es asi, es que no val la pena per mi. Ho sento per aquest text. Moltes gracies
Anissa Ouali

Hola David, moltes gràcies per compartir el que estàs sentint amb nosaltres.
Quan algú ens agrada i ens enamorem, comencem a ser de totes les maneres menys com realment som quan estem tranquils, segurs, relaxats... però això és inevitable.
Si a més a més, la persona que ens agrada, sembla que un dia si i l'altre no, encara ens enganxem més i com no, patim més. No et direm res que et faci actuar tal com tu ets, ni podrem fer que te l'ha treguis del cap (ja que segurament tampoc vols), però sí que et volem fer una pregunta: vols un resultat diferent? Vols que passi algú diferent del que estàs entorn aquesta situació?
Segurament ens diràs que si, però això implica que potser has de fer alguna cosa diferent, per exemple, demanar-li de quedar, ens dius que creus que ella ja sap que li agrades, per tant que passaria si li confirmes?
Plantejat que el NO ja el tens, així que potser has de veure si podria haver-hi un SI!
Espero que aquestes preguntes et facin pensar una mica, i pensa que per tenir un resultat diferent, hauràs de fer alguna cosa diferent!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali