La persona equivocada o no?
Hola!
És la primera vegada que faig una consulta i la veritat és que em fa molta vergonya, així que demanaria que això quedés en l'anonimat.
Cada setmana Santa participo a una pasqua jove on cada any conec gent nova i desconnecto de la rutina. Aquest any, he connectat molt amb un noi des del principi i ens hem agafat molta confiança. Al cap de dos dies d'anar junts a tot arreu, em vaig enterra que té nòvia des de fa gairebé un any... Sento que m'agrada molt i queen connectem perfectament, però a la vegada no vull posar-me pel mig. Ell em segueix parlant i em diu de quedar i a mi, òbviament, m'encanta!
A més, m'ha explicat que està malament amb la nòvia i que ha conegut persones molt interessants... Què faig? El cor em diu que m'agrada i que aposti per ell, però a la vegada vull que ell aclareixi els seus sentiments amb la nòvia.... M'encantaria que em poguéssiu donar un Consell, gràcies!!!
Petonets!
Anissa Ouali

Hola! Moltes gràcies per animar-te a escriure al consultori!
Les relacions són genials però a vegades es compliquen! Sembla que amb aquest noi sense buscar-ho, heu començat a tenir molt bona relació d'amistat i/o alguna cosa més.
Tens raó quan dius que seria important que ell aclareixi els seus sentiments, ja que sembla que tu tens els teus molt clars cap a ell. El que et voldria consultar és si ell, sap que t'agradaria seguir coneixent i veure com va la vostra relació?
No et podem dir que t'allunyis i que apostis per ell, ell necessita el seu espai, però també li agrada estar amb tu, per això si veus que el temps no és suficient, pots plantejar-te parlar amb ell, dir-li com et sents o que no et voldries ficar en mig, és arriscat i pot fer que la vostra relació canvii però encara que sigui cap a dolent, t'ajudarà a sortir del dubte.
Sentim no donar-te un consell més directe o clar, però no hi ha fórmula màgica! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali