Dits, urgent siusplau!
Hola! <3
Sóc una noia que de 15 anys i faig dits amb el meu novio, i em va rasgar amb la ungla i crec que em va rasgar l'himen perquè acte seguit em va sortir sang, tot i que aquest matí quan m'he aixecat no en tenia. Que hsig de fer si no vull que la meva mare s'enteri? Haig d'anar al metge? Marxa sol?
Una altre consulta...
Es perillós fer dits? es dolent? com es fa? ( consulta per una altre amiga)
No ho publiqueu com a noticia siusplau. Gràcies!!!!
Anissa Ouali

Hola anonimaambestil!
L'himen es pot trencar per molt motius (anant en bici, fent algun esport, una caiguda forta... o en les relacions sexuals). El que t'ha passat, no vol dir que s'hagi trencat l'himen, ja que potser et vas fer una petita ferida als genitals amb les ungles.
No és estrany, ja que la zona genital és molt sensible i per això s'ha d'anar amb cura. No t'atabalis en si s'ha trencat l'himen o no, i fixa't si tens alguna ferida o hi ha alguna zona que et faci mal. Si fos així, llavore'ns sí que recomanaríem fer una visita al metge o si veus que torna a sortir sang.
Sobre la mare, que passaria si la mare sap que tens relacions sexuals?, has parlat mai amb ella sobre la sexualitat?, la mare no s'assabentarà si tu no li expliques, però seria ideal poder tenir confiança amb ella per parlar d'allò que et preocupa.
Fer dits no ha de ser perillós, però perquè s'han d'introduir els dits?, les zones més sensibles dels genitals femenins està la zona exterior, no a l'interior de la vagina. Fixa't en com són els teus genitals, quines zones t'agraden més i per exemple, on està el teu clítoris? (no es tracta de fer-ho bé o malament, sinó d'anar coneixent)
Una abraçada, Anissa Ouali, @AniOuali