ajuda!
Hola, mira que no se que em passa que quan el meu novio em masturba o em fa algo, no deixo anar cap soroll en sentit de plaer ni res... M'agradaria saber que pot passar? es normal?? Estic nerviosa, per què ell em va dir que això no era gens normal...
Anissa Ouali

Hola anonima!
Que vols dir amb soroll?, gemegar? Quan una persona sent plaer (quan per exemple es toquen o hi ha carícies o masturbació a les zones que més agraden) no vol dir que hagi de cridar o fer un soroll en concret. Els gemecs són com una manera de comunicar-se en parella, però no són obligatoris.
Una consulta, saps les zones que t'agraden?, o és la parella qui s'encarrega de tocar i ja està?, i el teu cap s'ho passa bé? Recordeu que la masturbació no és introduir dits, i que les zones més sensibles dels genitals femenins estan per fora, sobretot al clítoris... (saps on està el teu?).
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali