YA UN NOI QUE HU VOL FER AMB MI PERO NO SE SI ESTIC PREPARADA
Hola, tinc 14 anys i ja un noi mes gran que yo que hu vol fer amb mi i no se si estic preparada per feru amb aquet noi. el noi i jo ens hem liat i me ha arribat a tocar alla abaix i me ha donat plaer pero no se si amb 14 anys estic preparada.
El noi te novia i li va posar els cuernos amb mi i a mi el noi me agrade moltisim i jo a ell pero diu que no vol deixar a la seva novia( la seva novia viu mes lluny).
necesito consell, gracies.
Anissa Ouali

Hola lavane2.3!
La primera vegada sempre genera molts dubtes, i això és totalment normal. Però com tu has dit és important estar preparats/des. Però que vol dir això?
Doncs aquelles coses que per tu són importants, com per exemple, no tenir pressa, haver-te i haver-vos donat temps per jugar, conèixer el propi cos, i de l'altre, poder parlar amb l'altre de les coses que preocupen (comunicació), estar segurs, amb la persona que volem, que estimem (i ens estimi),... Com veus som moltes coses i més.
En la teva consulta ens transmets moltes coses, que donen la sensació de no sentir-te preparada, com tu dius, tens 14 anys, i possiblement no vols córrer, ell és més gran (no sabem quan), ell vol fer-ho però tu tens dubtes, a més ell té parella, i potser per tu és important que la persona amb qui ho facis per primera vegada, sigui algú que estigui només amb tu... per això, nosaltres et recomanaríem, no tenir pressa, dóna't temps per conèixer algú amb qui no hi hagi terceres persones pel mig, i amb qui tu decideixis! Encara que l'estimis molt, no pel fet que et digui de fer-ho, vol dir que hagis de dir que sí!
Gràcies per enviar-nos la teva consulta! Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali