Ajuda!
L'altre dia ho vaig fer amb el meu xicot, però ho vam fer sense condó. No es va corre a dins però, podria ser que hi hagi RISC de que si?
El dia següent em vaig prendre la pastilla, del dia després. Però podria tenir algun possible embaràs?
Gracias per contestar-me
Anissa Ouali

Hola Gloria*_*!
Encara que no hagi ejaculat a dintre, el risc està present, ja que existeix el líquid preseminal (surt bans de l'ejaculació, sense control, i conté espermatozoides).
Per tant, vas fer bé en utilitzar el mètode d'urgències (la pastilla de l'endemà). Però recorda que és d'urgència, així que no es pot utilitzar com si res. Per tant, cal anar amb compte amb les relacions de risc, i protegir-se sempre (la pastilla existeix per quan hi ha un accident).
Cap mètode és 100% efectiu, ni els anticonceptius ni els d'urgència, però ven utilitzats protegeixen dels riscos. Per això no hi hauria d'haver problema en la situació que ens expliques.
Esperem haver-te ajudat! Un petonas,
Anissa Ouali, @AniOuali