Pastilles Anticonceptives
Hola bona tarda agrairia molt que em poguéssiu contestar en aquesta consulta ja que es molt important per mi.
Tinc 20 anys i fa 3 anys que em prenc les pastilles anticonceptives i fa 4 mesos que vaig decidir deixar-les ja que no es molt bo per el cos. El primer més em va baixar pero ara fa 3 mesos que no em baixa aixi que le he tornat a comprar ja que no es normal que després de 3 anys encara tingui retrocessos.
Quan em prenia les pastilles mai tenia la panxa inflada sinó tot el contrari pero ara se'm està inflant molt i durant aquest període de temps des de que vaig deixar les pastilles no he mantingut relacions sexuals aixi que es impossible que estigui embarassada pero la panxa si que ho sembla que ho estigui , i no sé si es un efecte secundari perquè a mi això mai m'havia passat.
Si us plau responeu-m'he , gràcies :)
Anissa Ouali

Hola nica!
Gràcies per la teva consulta!
Més que efectes secundaris, quan fa temps que prens les pastilles anticonceptives el teu cos ha après a funcionar d'una determinada manera, i quan les deixes també afecten, ja que el teu cos ha de tornar aprendre a funcionar sense aquestes hormones (i pot ser que passin coses com les que t'han passat a tu).
Per això abans que segueixes deixant o tornant-les a prendre et recomanem fer una visita amb el teu ginecòleg per veure quina és la millor opció per tu, i veure quina és la millor opció (per exemple, deixar-les del tot, unes pastilles amb una càrrega hormonal més baixa,...).
Esperem haver-te ajudat una mica, i que facis aquesta visita amb el metge! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali