No arribo a la ejaculació
Bona tarda!
Fa poc vaig tenir relacions sexuals per primer cop amb la meva parella i el cas és que no arribo a la ejaculació. Quan em masturbo hi arribo sense problema, però quan ho intenta ella o bé tenim relacions junts no és possible.
Tinc por de que em torni a passar i no sé què fer-hi. El fet de continuar masturbar-me fins alguns dies abans de tenir relacions pot ser que afecti i que això sigui una causa?
Anissa Ouali

Hola Claudefa!
El que t'està passant no és gens estrany, ja que quan estem en parella, quan comencem a tenir les primeres relacions sexuals, etc. pot haver-hi moltes situacions que ens posin nerviosos, i el per tant el nostre cos, també ho estigui.
Fixa't si estàs angoixat en les relacions, et fiques nerviós, quan arriba estàs esperant que hi hagi ejaculació, ja que això pot fer l'efecte contrari i fer que no passi.
Fixa't també si en parella, només passa quan hi ha penetració. Per exemple, jugueu a altres jocs? Amb la masturbació en parella també passa?, i sexe oral?
Si en uns jocs no passa, però en penetració si, fixa't si aquí et fiques molta pressió i estàs massa pendent d'arribar-hi. I intenta disfrutar més de les sensacions i no pas de "fer-ho bé".
Esperem haver-te ajudat, almenys a fer-te una idea del que pot estar passant!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali