El mejor amor
A veure, al desmbre o així vaig començar a parlar amb un noi de 19 anys que viu al poble del costat del meu i vam començar a tontejar per dir-ho d'alguna manera i creo que he començat a enamorar-me, però això no és el problema, el problema és que mentres tontejava amb mi va començar a sortir amb una noia (amb la qual segueix encara) i jo no se que feo perquè cada cop que vaig alguna foto seva o em parla em poso mola nerviosa i vull que estigui amo miiii!!!!!!
Anissa Ouali

Hola drea!
Quan la persona que tant ens agrada està amb una altra persona, es fa molt dur i difícil. Desconeixem quin nivell de confiança vau arribar a tenir, i si encara continueu parlant, però si ell està amb una altra persona, potser t'hauràs de plantejar, encara que faci mal, passar pàgina.
Intenta no estar pendent d'ell, i començar a deixar de seguir-lo pel Facebook i altres xarxes socials. De mica en mica, el temps, la distància i anar-te entretenint i pensant més amb tu, t'ajudarà a deixar-ho enrere.
Si tens molta confiança amb ell, et pots plantejar explicar-li el que sents, i com et sents. Això no garanteix que estigui amb tu, també hi ha el risc que a relació "d'amistat" s'acabi, però potser t'ajuda a no quedar-te atrapada amb el dubte.
Un petonas, i esperem que aquestes recomanacions t'ajudi a pensar que vols fer!
Anissa Ouali, @AniOuali