TEST D'EMBARÀS
Tinc un retràs de la regla de 17 dies, és a dir, aquest mes no m'ha vingut. He mantenit relacions sexuals, i en dos casos es va trencar el condó i vaig haver de prendre'm la pastilla d'emergència. M'he fet un test d'embaràs i m'ha donat negatiu, però llavors, quina és la causa de que no em vingui la regla? Pot ser per culpa de les pastilles? Els test fallen? Gràcies
Elena Crespi

Pot ser per culpa de les pastilles, ja que tenen una dosi hormonal molt important. Per tant, espera't uns dies més i a veure si et baixa la regla.
El test d'embaràs, si dóna negatiu no necessàriament vol dir que no estiguis embarassada però no t'alarmis. Si et vas prendre la pastilla del dia després a temps hi ha molt poques possibilitats de que hi hagi un embaràs...
Els nervis tampoc ajuden a que la regla baixi. Per tant, de moment estigues tranquil·la.
I el més important és que sàpigues per què se t'ha trencat dos cops el preservatiu perquè no us torni a passar!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com