Ajuda urgent!!!!!!!!
Hola!
Necessito la vostra ajuda, ja que fa 2 dies vaig sortir de festa i em vaig trobar a una noia borratxa dient-me que era molt guapo i que estava boníssim. Va començar a tirar-me la canya fins que vam anar cap a casa seva. Ella va anar directament cap al llit i em va dir que anés. Si, vam follar, però anava borratxa i em va dir que ho féssim sense precaució ja que donava més gust, el cas, que vam fer-ho sense precaució i avui m'ha trucat dient-me que està embarassada.
Que faig?
Tinc molta por.
Necessito la vostra ajuuda!
IESP

Hola jordan,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Bé, la situació no és gens senzilla i dir-te el que hauries d'haver fet no t'ajudarà a estar més tranquil. Per tant, deixarem enrere el que podria haver estat, i ens centrarem en el que està passant ara mateix.
Tenim un positiu, sigui per A o per B, has deixat embarassada a una noia. No sabem quina edat tens, però potser el que podries fer és quedar amb ella i parlar del tema: vol tirar endavant l’embaràs? vol interrompre voluntàriament l'embaràs?... El que està clar és que si està embarassada de tu, tens el 50% de la responsabilitat.
Un cop hagueu parlat, haureu de parlar amb els adults del vostre voltant, mares, pares, germans, etc... necessitareu suport tant si el tireu endavant com si no. Ella haurà d'anar al ginecòleg, i una cosa que podríeu fer és anar al servei de planificació familiar del vostre barri, poble o ciutat.
Poca cosa més podem dir-te, busca suport al teu entorn, i parla amb ella... segurament ella també tindrà molta por.
Una abraçada ben forta i ànims!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat