novioo masturbar urgent!
Hola!
Us volia fer una consulta sobre la masturbació i una mica la meva situació.
Jo tinc gairebé 16 anys i fa cinc mesos que estic amb el meu novio, anem a la mateixa classe.
Bé, us volia dir que jo i ell doncs ens donem petons i tal, osigui fem coses com per 'posa-nos' però no hem arribat a fer-ho, ni tan sols tocar-me ni jo a ell ni ell a mi. Osigui vull dir les parts de davant. Ell em toca el cul i jo per sota del malic com de broma..
La qüestió és que a mi em fa molt fastig fer una 'paja'. Osigui no és només això, sinó que no se com fer-ho! es a dir, s'agafa el penis i que? s'apreta o com? esque estic molt preocupada. i a més si algún dia decideixo ferli, ell segurament em posarà els dits.. i llavors? osigui haig m'haig de tenir sempre depilada la vulva? esque jo mo faig a vegades, però amb la cuchilla. i no sé si ho notarà rugós o algo. esque em fa molta cosa.
siusplau digueume com començar, i si s'agafa fort i que es fa amb el penis? i si ell està acostumat a el porno i no es com s'espera? esque jo sóc molt tímida i evidentment no li diré que em fa fastig ferli.
a mes hi ha una altra parella a la classe i ja ho han fet, osigui tocarse...no fer l'amor. i el noi és amic del meu novio i segurament li ha explicat. i jo no li puc preguntar a la noia perqué no ens portem.
Siusplau digueu-me com es fa una paja, quan rato s'està mes o menys, com un promig, no em digueu que depen... siusplau esque no en tinc ni idea, digueume doncs una hora o nossee, siusplau.
també vull afegir que jo no tinc molt pit. i l'altre dia ell em va voler tocar el pit quan estavem tombats. i jo li vaig apartar la ma i li vaig dir que no... no es va enfadar pq em respecta, pero esq si no fem res més potser es cansa. i jo també tinc ganes de fer algo més amb ell. pro vull estar informada de com es fa, el temps, si surt semen es taca el lloc? millor fero amb un paper? o es transparent? i si m'haig de depilar o es igual?
llavors també, com tinc poc pit, tinc por de que si el toca noti el sosten i el relleno o algo, bffff siusplau digueume com li dic, idees o coses. que em fa vergoña. o simplement que no mels toqui.
PERÒ EL QUE VULL SABER ES ALLÒ DE COM ES MASTURBA UN NOI? QUE ES FA AMB EL PENIS? SIUSPLAU. M'HAIG DE DEPILAR, OSIGUI ES MILLOR PER LA PRIMERA VEGADA? EL SEMEN SI SURT TACA? AGAFAR UN PAPER? I COM EM POT AGAFAR EL PIT SENSE NOTAR TANT QUE HI HA RELLENO? POSANT-ME BOCA AVALL? PFFF CONTESTEU SIUSPLAU
Gràcies:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. En primer lloc: "que no cunda el pánico!", és normal no saber què s'ha de fer, ni com, ni què passa, les primeres vegades que fem alguna cosa no en sabem, oi? Doncs amb el sexe, igual! Hem d'aprendre.
Ens planteges dos grans temes: un que té a veure amb tu (els teus pits i la depilació) i un que té a veure amb la teva parella (com masturbar la teva parella).
El que té a veure amb tu:
No és necessari que et depilis per res, la depilació és una decisió individual, que té a veure amb l'estètica, no amb la funcionalitat a l'hora de tenir relacions sexuals. Per tant, tan si no vas depilada, com si sí hi vas, no passa absolutament res!
L'altre tema és si no vols que introdueixi res, és a dir, a tu et pot venir de gust experimentar amb el seu cos, però potser encara no vols que et faci res a tu... tots tenim els nostres ritmes. Si tu li fas alguna cosa a ell i ell t'ho vol fer a tu, però tu no vols, no passa res, li dius que no i punt.
Pel que fa als pits, si tens els pits petits, els tens petits, si els toca, els tocarà tal i com són, no has d'aparentar res, se suposa que amb la nostra parella hi tenim confiança i que per tant, podem ser tal i com som.
El que té a veure amb ell:
Com masturbar-lo, sabem que tens moltes preguntes: "com es masturba un noi? què es fa amb el penis? el semen si surt taca? agafar un paper?"
El com, seria ideal que li poguessis dir que vols aprendre i que vols saber com li agrada estimular-se, ell és l'expert en el seu plaer, coneix el seu cos i sap com fer-s'ho (igual que tu coneixes el teu cos i saps com t'agrada i de quina manera). En general per masturbar a un noi, cal moure la pell del penis amunt i avall, amb una mà o amb dues. La pressió te la pot anar indicant ell, el ritme i la velocitat també.
Si arriba a l'orgasme pots demanar-li que t'avisi i tenir paper o tovalloletes, o alguna peça de roba a mà per a que quan vagi a ejacular pugui tapar el penis i no mullar el lloc on estigueu.
Pel que fa al temps, dependrà de la seva excitació, de la velocitat i pressió amb la que l'estimulis, dels seus nervis, etc... sentim no poder donar-te una resposta pel que fa al temps de durada.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori i per la confiança!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat