Dubtes primera vegada
Hola! Porto 6 mesos amb el meu xicot i m'ha proposat de fer-ho algun cop però jo m'hi he negat..
No és que no vulgui, es més, l'estimo molt i jo també tinc ganes de fer-ho amb ell.. però tinc un munt de dubtes.
Lo primer que em volta pel cap és el temps que portem junts, no se si és molt poc com per fer-ho i no vull penedir-me desrpés.. Altre cosa és la meva edat, tinc 14 anys i ja se que pel sexe no hi ha edat, és quan estàs preparat, però jo puc pensar que ho estic i dins d'uns anys donar-me conta que m'hauria d'haver esperat.. També em dona mooooolta vergonya el fet de que el em vegi nua ja que tinc un complex molt gran amb el meu cos.. Respecte a aixó he pensat que podriem fer algunes coses els dos junts per conèixer més els nostres cossos abans de fer-ho i m'agradaria que em donéssiu algunes idees.
Moltes gràcies i sorry pel totxo!
Anissa Ouali

Hola Brokendoll!!
Moltes gràcies per la teva consulta! Has dit una cosa molt important, a vegades quan pensem en relacions sexuals pensem únicament en penetració però oblidem el més important, conèixer; això ens ajuda a estar més relaxat, investigar que agrada i que no, i gaudir més de la relació. Com??
Doncs de la manera que més us agradi, és tracta de "jugar", fent un massatge utilitzant algun oli, amb carícies per conèixer el cos de l’altre, petons per diferents parts del cos, guiar amb la mà a l’altre pel propi cos... totes les maneres que us facin sentir còmodes i que els dos estigueu d'acord seran vàlides.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali