Titola
Hola Adolescents.cat,
us escrit perquè l'altre dia ho vam intentar fer amb el meu nòvio, em vaig posar molt calenta però més quan va treure's la roba interior em vaig posar vermella com un tomàquet, i em vaig desmaïar. Pocs dies ho vam intentar tornar a fer però van aparèixer els nervis i no va entrar. Llavors el meu nòvio em va comentar que això el decepcionava. Desde el primer dia que ho vam intentar quan vaig pel carrer només miro les titoles dels tios siguin nens o avis, i em poso vermella com un tomàquet. Ahir ho vam tornar a intentar (ens estimem molt i volem perdre la virginitat junts), i vam masturban-se i em vaig relaxar mooooooooooolt doncs direu siiii per fi ho han aconseguit doncs no, em vaig relaxar tant que em va venir la regla. SI US PLAU com puc deixar de tenir tant mala sort? Com ho podem fer sense cap MÉS PROBLEMA i es normal desmaiarse per veure una polla?
Gràcies Adolescents.cat!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que la primera vegada no és gens fàcil i és lògic tenir nervis! Segurament aquell dia va ser un cúmul de moltes coses i això va provocar que et desmaiessis...
Ara bé, sembla força injust que el teu novio digui que això el decepciona, no? A què es refereix? Perquè el que està clar és que tu NO esculls que això passi... ja t'agradaria poder-ho controlar!
Intentar la penetració no ha de ser com un examen ni una cosa angoixant... més aviat és un joc, és un nivell més del que ja esteu fent.
Recorda que la vagina és mooolt flexible (està pensada per expulsar un bebé, imagina!) i senzillament es tracta d'una sensació nova. Inteneu no pressionar-vos tant, ja que hauria de ser maco (ja dius que us estimeu molt) i està convertint-se en una cosa incòmoda amb tanta pressió, no creus? Segur que acaba sortint bé :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat