Primera vegada
Estic amb un noi de 17 anys que no és verge i cada cop s'acosta més la meva primera vegada. El cas és que tinc certs dubtes: Farà mal? Com li semblarà? (Perquè si no és verge, potser li semblarà un "conyazo") Com em semblarà? (M'han dit que la primera vegada sol ser "merda") No m'he ficat mai dits, què passarà si no m'entra el seu membre? Algún consell? És que em sento preparada i amb ganes però a la vegada em fa por i estic nerviosa. No estic gaire segura del meu cos i em fa por el que pugui pensar en el moment de fer-ho.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, em sap greu dir-te que no et puc dir com serà tot plegat perquè no veiem el futur... :)
Cosetes que pots tenir en compte:
1. No, segur que ell no s'avorreix gens! Que ho hagi fet alguna vegada no vol dir que estigui cansat del sexe, encara que tu no ho hagis fet mai. També és nou per ell estar amb tu!
2. No té perquè fer mal, però sí que és una sensació diferent (que cal tolerar) i s'ha d'estar molt excitada (així la musculatura de la vagina estarà relaxada i no tensa).
3. Segur que li encanta el teu cos, ja que li agrades tu! Tothom té complexes (molts cops els exagerem) però això no hauria d'impedir gaudir de la nostra sexualitat, no creus?
4. Ho has de fer perquè TU vols i et ve de gust (bé, i a ell també), ja que si només ho fas per l'altre no és just per tu. De veritat que hi ha temps per tot, no et pressionis i aneu pas per pas :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat