M'estic pillan????? ++++
Holii! m'estic enamoran o no se, si d'una persona adecuada, necessito la vostre ajuda, estic fen be? pff estic preocupadiisima, no hu se ni jo. Va al mateix cole que jo, fem pati junts i tot..jo vaig a 1r d'ESO i tinc 12 anys i ell fa 3rESO i te uns 15 cuasin 16..amb preocupa perque ell segurament no voldra res amb una niñata com jo... esta molt bo, les meves amigues amb diuen que tampoc esta tan bo, que el troben normal, i amb diuen que es lletg i aixo.. pero jo hu veig diferent, u veig unic i pff m'he enamorat. En la setmana santa els ultims dies hem parlat per whatssap i ens portem bastant bé, mai hem parlat cara cara ni res.. simplement un hola, riure..ell m'obre i jo a ell.. parlem..cada diia casi i ens parlem amb cors i tot.. nose si m'estic fen parenoies o m'estic iluisonan.. pero pff m'encanta. ell m'ha dit que estic molt bona, que soc molt guapa etc. pero penso que no li dec agredar com a novia o lio...jo almenos m'agradaria estar de lio amb ell.. pero esqe nose com dir-li que vaig per ell.. o com li demano lio? esque estic super nerviosa i preocupada, perque si li dic, cada dia el veure al cole, a l'hora de pati.. i amb fara moltisima vergonya.. ajuudeume siusplau! que faig? com actuo?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Pel que expliques, sí que sembla que hi ha cert feeling, no?
El següent pas l'hauràs de triar tu... però amb com parles d'ell, vols dir que no ho haurà notat?
Potser hauries de parlar més durant l'estona de pati i no tant per WhatsApp, ja que cara a cara podem notar més els sentiments d'algú ;)
I si la diferència d'edat és un problema, no t'angoixis molt. Gaudeix d'això que sents per ell, encara que no pugueu ser parella ara . En un futur, qui sap... que la vida dóna moltes voltes i tu també tindràs 16 anys!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat