URGENT!!
Hola,
Us escric perquè tinc un problema i un parell de dubtes que m'agradaria resoldre. Estic amb un noi ara fa ja casi dos mesos, fins ara només ens hem liat però ell vol arribar una mica més lluny. Vol masturbar-me, jo mai ho he provat així sola i em fa una mica de cosa fer-ho. Hi ha alguna cosa important que hagi de saber abans? M'agradaria que m'ajudessiu amb aquest dubte, jo vull fer-ho perquè ens estimem però no sé si podré.
Moltes gràcies.
IESP

Hola Carolina!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Si ell vol masturbar-te i tu hi estàs d'acord...
1. prova algun dia abans de fer-ho tu sola, per a que no sigui tan raro el primer cop
2. Ves indicant com t'agrada que et toqui (ellno té telepatia)
3. Amb les mans netes amb aigua i sabó, és més que suficient (no calen productes especials ni res d'això)
4. Recorda que la part més sensible de les noies és el CLÍTORIS, que es troba fora de la vagina, a la part superior on s'uneixen els llavis de la vulva. Això ho dic perquè a l'hora de guiar-lo t'anirà bé saber on és (també ho pots veure amb un mirallet)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat