Por a la masturbació
Bona tarda! :)
Des dels 14 que vaig començar a tenir relacions sexuals amb nois però tinc un gran problema;
actualment tinc parella des de fa 3 mesos i ja hem tingut relacions, però sempre em passa el mateix, que sóc incapaç de masturbar-los, per por o pel que puguin pensar, només ho fIaig quan vaig begudeta... A més, tinc molts complexes amb el meu cos i em costa molt deixar que em miri, tinc molta por que no li agradi el meu cos ja que penso que ell es mereix algú mooooooolt millor perque està moooolt canyón i jo… normaleta.
Conclusió (m’he enrotllat massa, perdó): no sé què fer per donar-li plaer i no sé com fer-ho, sé que hi ha altres maneres de donar-ne, però referint-me a la masturbació.
Elena Crespi

Hola kobig,
primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres.
Ens expliques moltes coses en aquesta consulta i volem anar per parts:
Sobre la masturbació:
Per donar plaer a algú durant la masturbació la millor manera de fer-ho és demanar-li a ell què li agrada i què no. Així l'aniràs coneixent perque`cada cos i cada penis és tot un món. O també pots anar provant coses tu i veure com reacciona o demanar-li si li agrada. De tot se'n va aprenent, mica en mica...
Sobre el teu cos:
És important que aprenguis a acceptar el teu cos tal i com és. De cosos n'hi ha de molts tipus i no han de complir l'estereotip que ens "venen" a la televisió perquè és quasi impossible. Totes les noies tenim un cos imperfecte i precisament aquí hi ha la perfecció de tot plegat.
Sobre les relacions sexuals:
Vas començar als 14 anys, ens dius. I per lamanca d'autoestima que tens em fa por que no tinguis relacions sexuals perquè sí, per agradar i no perquè realment vulguis i les gaudeixis. Ara ja en deus tenir 18 d'anys, més o menys (per l'edat de naixement que ensfacilites), i espero que vagis aprenent que les relacions sexuals són un moment per a cmpartir amb qui t'agrada i per a gaudir, per a demostrar amor, diversió... però no s'haurien de tenir perquè sí o per a demostrar res.
Gràcies per tot!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com