Temes masturbació molt urgents!
Hola redactors, m'agradaria poder-vos fer una serie de preguntes que em tenen molt preocupada. Soc noia i tinc 15 anys i em masturbo cada dia desde els 7 anys o aixi.
1) Quan a de durar mes o menys la masturbacio femenina?
A mi em dura nomes 10 segons i estic preocupada perque tot i que ho intento fer lent per a veure si durop més l'unic que aconsegueixo es que duri el mateix pero que em dongui més plar. A més durant la masturbacio he d'estar en tensio.
2) Existeix la ejaculació precoç femenina?
és possible que tingui ejaculació precoç? el fet de que duri tan poc em fa preguntarme si en un futur tindre problemes a l'hora de fer sexe.
3) el ginecoleg pot veure a smplre vista si em masturbo?
haure d'anar al ginecoleg un dia d'aquets amb la meva mare i np vull que vegi que em masturbo.
4) el fet que tigui un llavi interior més gran que l'altre es deu a la masturbacio?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Per no deixar-nos ninguna de les teves preguntes, les copiaré per anar resolent-les una a una:
1) Quan a de durar mes o menys la masturbació femenina?
La masturbació no té un temps determinat, l'objectiu de la masturbació és conèixer el propi cos, saber com funciona i de quina manera t'agrada sentir plaer. Pel que ens expliques, tu coneixes força bé com funciona, si ho fas més lent sents més plaer, si ho fas a ritme normal per a tu, arribes a l'orgasme amb facilitat. I això no és ni bo ni dolent, el que és fantàstic és que et coneguis!
2) Existeix la ejaculació precoç femenina?
No existeix l'ejaculació precoç femenina, ja que socialment per a homes i dones, que la dona arribi a l'orgasme ràpid, no suposa cap problema ni dificultat.
3) El ginecòleg pot veure a simple vista si em masturbo?
No, el ginecòleg no pot veure si et masturbes a no ser que tinguis alguna ferida i et pregunti directament.
4) El fet que tingui un llavi interior més gran que l'altre es deu a la masturbació?
No, la forma dels nostres genitals té a veure amb la nostra constitució i la nostra genètica, igual que no tenim el nas més gran o més petit en funció a l'ús que fem del sentit olfactiu.
Una abraçada! I gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat