Millor amic o algo més?
Bones! Som les siters i tenim una cosulta :
Tinc un millor amic amb una amistat molt bonica amb ell, tenim molta confiança. És la primera vegada que tinc una amistat així amb un noi i no vull perdre-la. Però últimament estic sentint més enllà d'aquesta amistat, però no vull admetre-ho perquè no vull perdre l'amistat. Què puc fer? La meva amiga em diu que ell vol alguna cosa més, que està claríssim però jo no ho veig.
Necessto ajuda, siusplau!!
Gràcies.
IESP

Hola sisters!
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si sentim quelcom més que amistat pel nostre amic/amiga i ho diem poden passar dues coses:
1) Que sigui correspost!
2) Que no sigui correspost.
Sigui per "a" o per "b", la relació canviarà, ja que si és correspost, segurament voldrem començar una història diferent; i si no és correspost potser tu et distanciaràs perquè no voldràs ser amic seu, o ell per posar-t'ho fàcil deixarà espai entre vosaltres.
Sempre recomanem abans de donar el pas, llençar alguna "sonda", que algun amic o amiga en comú li pregunti que li sembles tu, com et veu, si li agrades o no, etc... Un cop tinguis una mica més d'informació extreta d'ell mateix aleshores podràs prendre la decisió de donar el pas o no.
Una abraçada! I gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat