prublema de tamany
Hola a tutom . em dic manel i tinc un problema
la meva novia es d arabia sudita i el seu pare s enfada cada cop que la tocu an public i em diu q el señor del Martell em castigara. A tot aixo jo i la Halila em apres a conviure amb aqet jandicap. EL PROBLEMA ARA es que quan intentem fer l AMOR ella es queixa de que tinc un PENIS molt gran d acooord? I jo tinc por de ferli mal perque el seu pare s enfadara amb mi. i jo soc orfe i el meu pare no em pot defensar ja. no se com fer disfutar a la halila perque tinc por de ferli mal i jo vull q disfruti . yo solo quiero q esto salga bien.
gracies de avantmà i salu2
Anissa Ouali

Hola Manel! les diferències culturals sempre són difícil i ens podem trobar amb handicaps com el que descrius.
D'altra banda està el tema de la mida i el mal. El dolor no apareix tant per la mida, aquest ve quan l'òrgan sexual més important (el cap) està atabalat, nerviós, preocupat... i fa que la musculatura de la zona vaginal per exemple estigui en tensió.
Per això és important no tenir pressa, aneu a poc a poc, i més que estar pendent de la mida, recordeu que les zones més sensibles dels genitals femenins no estan dintre de la vagina, estan a l'exterior, així que jugueu, coneixeu el cos l'un de l'altre i disfruteu del que us agrada!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali