excitaci, masturbacio i sexe
Bones, tinc 14 anys i tinc algunes preguntes. Tinc ganes de fer-ho, però tampoc tinc presa. Sempre em masturbo amb el "chorru" de la dutxa estimulant el clitoris i sempre, sempre arribo a l'orgasme.
Crec que no s'emapetat l'himen, no estic segura ja que quan intento ficar els dits em fa mal i noto com si algo ho impedis.
Fa molt mal el primer cop ?
Em fa vergonya si sagno...
Un lloc recomenable per fer-ho ( apart del llit suposo ) ?
Com puc excitar a un tio ?
Anissa Ouali

Hola Sofía!! Com tu dius, la sexualitat amb ganes però sense presa!
La sang la primera vegada depèn de com és l'himen. L'himen és com una membrana a l'interior de la cavitat vaginal, no totes les noies tenim l'himen igual, n'hi ha que el tenen més gruixut, n'hi ha que el tenen més prim, n'hi ha que el tenen més rígid i d'altres més flexible, però també hi ha noies que neixen sense. Per tant, et sortirà sang quan tinguis sexe? Dependrà de com és el teu himen.
Sobre el dolor, el més important per mantenir relacions sexuals no es que ja sigui hora!, sino si un mateix es sent preparat. Has de tenir en compte que si una persona no es sent preparat/da, esta nerviós, no es sent segur, o no li ve de gust, possiblement la penetració faci mal (ja que si tu estàs en tensió el teu cos també ho estarà). Quan intentes ficar els dits estàs excitada? ja que si no és així serà més fàcil que hi hagi dolor.
Lloc, doncs com tu has dit el llit, pot ser una del llocs més recomanables per la comoditat, sigui el lloc que sigui ha de ser un espai on puguis estar tranquil•la i no pendent de que o qui passa pel voltant.
Com excitar, doncs no hi ha una manera exacte, cada persona és diferent, és tracta de investigar i fins i tot l'altre persona et pot ajudar dient que li agrada.
Espero haver respost a totes les teves preguntes, una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali