M'he enamorat del meu lio?
Hola, em dic Abril
Fa una setmana que estic de lio amb un noi que esta molt bo.
Desde el primer moment que vaig començar a parlar amb ell hem va transmetre molta confiança, se que pot semblar poc temps pero ja hem parlat de follar i tot i la veritat es que ho vull fer.
Pero la meva pregunta es, es normal que estigui tot el dia pendent d'ell i vulgui estar amb ell? Es amor o obsesió?
Anissa Ouali

Hola Abrila999!
És inevitable que quan coneixem algú que ens agrada i atrau, vulguem saber, estar i pensar tota l'estona amb aquesta persona. Potser t'estàs començant a enamorar...
Més que obsessionar-te potser, el que està passant és que tot va massa ràpid i amb massa intensitat (ja parleu de follar), i això és el que ens pot confondre, ja que ho voleu viure intensament. En aquesta etapa, una setmana és com un mes, i un més és com molt temps!, però és important tocar de peus a terra, i no prendre decisions massa ràpid.
Espera una mica a conèixer millor, feu altres coses que no sigui només parlar pel WhatsApp o face, quedeu, feu alguna cosa diferent, així podràs veure si és amor o que teniu massa pressa.
Un petonas! Anissa Ouali, @AniOuali