Fimosi
Hola,
Crec que tinc una mica de fimosi, perquè la punta no s'acaba de descobrir del tot de la pell, i ara vull fer-ho per primer cop. És perillós? Puc fer-ho? M?he d'operar? Hi ha cremes o cses per l'estil per arreglar-ho?
Moltesgràcies
Anissa Ouali

Hola Capoll23!!
Per veure si tens fimosi, i descartar que s'hagi d'operar o no, l'ideal és consultar amb el metge, o amb l'especialista que és l’uròleg (els graus de fimosi per determinar si és més o menys acusada, es determinen per la possibilitat o no de poder baixar el prepuci, però és una cosa que només l'especialista pot determinar examinant aquesta zona). No hi ha cremes que ho arreglin.
És fals que no es puguin tenir relacions amb fimosi. En alguns casos pot resultar dolorós en alguns casos, per això et recomanem que miris si amb la masturbació pots baixar el prepuci.
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali