Em confon, un dia be, un dia no
Hola,
Doncs us explicaré el meu problema. Fa uns 6 mesos vaig conèixer a un noi, s'ha de dir que es 6 anys més gran que jo, jo actualment en tinc 15. Ens vam anar parlant i cada cop ens fèiem més i ens parlàvem mes. Fins que em va donar el seu numero i parlàvem moltíssim. Pero aquestes ultimes setmanes a lo millor un dia estem tota la estona super junts i fent tonteries i a lo millor li parlo pel whats mes tard i m'ignora. No se que fer. Ja que no se si de veritat li agrada com soc... Tampoc se el motiu perquè m'ignora i després en persona fa com si res hagués passat... Que hauria de fer? Intentar oblidar-lo i deixar-ho córrer o intentar veure que esta passant?
Moltes gracies per ajudarme!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp.
Potser el primer que podries fer és parlar amb ell per distingir si t'ignora o si no li agrada tenir converses per whatsapp.
Estem molt acostumats a tenir converses a través dels teclats i les pantalles però hi ha persones que prefereixen el contacte en persona.
Pregunta-li per tal de saber si és que realment t'està ignorant o és que no li agrada el contacte a través d'una pantalla.
Si finalment és que passa de tu i t'ignora aleshores valora si és el tipus de relació que vols.
Una abraçada! Gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat