No entra
Hola! Primer de tot dir que s'aprecia molt tot el treball que feu per ajudar i aconsellar-nos.
La primera cosa que volia comentar era que tinc novio i que segurament mantindrem relacions sexuals perque els dos en tenim moltes ganes. El problema es que estic preocupada i nerviosa de que no m'entri, ja que no he aconseguit mai fer-me entrar un tampó (fa 4 anys que tinc la regla pero no ho vaig probar fins aquest estiu passat) i tampoc els dits.
L'altra pregunta es que si per utilitzar un salvaeslip cada dia em podrien sortir fongs? El problema es que no lubrico i no paro de pensar que podria ser per un fong o alguna cosa.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És normal que la primera vegada estiguem nerviosos i nervioses i és normal que al estar tensos el cos també se'ns tensi, i amb el cos també hi afegim els genitals.
Com més relaxada i excitada estiguis millor! Sobretot teniu en compte que és important que utilitzeu el preservatiu i que aneu poc a poc. Intentar estar en una postura on tu controlis el moviment i fins on entra, potser d'aquesta manera et sents més segura.
També per estar més tranquil·la podries començar a conèixer com són els teus genitals, agafa un mirall i mira't. I si vols explora amb el teu dit, per conèixer quin tacte té, com ho sents, etc.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat