cosa que taca
hola:) m'agradaria saber perque cada dia em queden les calcetes brutes perqe miqueda com un li liqid blanc!! nose qee es i em passa cada dia... gracies guapa
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
El líquid blanc és el fluix vaginal, és normal que a partir de la pubertat, més o menys a partir dels 12 o 13 anys, es comenci a segregar aquest líquid. És totalment normal, per ajudar-te a entendre-ho és com els ulls o la boca, en el primer cas sempre necessiten estar humits i per això anem segregant llàgrimes de forma involuntària, i en el cas de la boca, sempre la tenim humida de saliva, i es segrega de forma involuntària. La vagina també necessita estar humida ja que sinó poden aparèixer picors o molèsties al seu interior.
Si encara no t'ha vingut la regla, és possible que pel que ens expliques falti poc per a que et baixi. Si ja tens la regla, és possible que en el moment de l'ovulació (uns dies abans que et vingui la regla) notis que surt una mica més de líquid, però és totalment normal.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico