aprimar-me (Esports)
Holaaa, el que jo vull es aprimar-me, però no de pes, el pes em dóna igual perquè se que estic bé però vull aprimar-me de manera que vegi un canvi físic en mi, vull les cames més primetes i treure'm de sobre la panxa que tinc, i em pregunto quins són els esports amb els que puc perdre més pes, o quanta estona els he de fer o no se, si sabeu d'alguna rutina que funcioni? Jo de fet faig moltíssim esport perque m'agrada, pero no veig cap canvi físic..
Sara Bujalance

Hola! Qualsevol esport intens (dels que et fan suar, per a que ens enteguem) et servirà tant per mantenir-te en forma com per fer salut. La majoria d'esports (fútbol, ball, natació, bicicleta, patinatge, bàsquet, etc) et servirà, no hi ha un millor que l'altre. Hem de fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en fem més, encara millor. I, a part de fer esport, per mantenir-se bé és necessari també menjar de tot i de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària. Fent tot això, no cal que facis res més, ja que és el que realment funciona. I és molt important també que tinguis en compte que la forma del cos no depèn només de l'alimentació i l'esport, sinó que també depèn d'un factor genètic que no podem canviar, el que sovint anomenem "constitució", per això sempre insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!