regla
hola tinc 14 anys i encara no m'ha vingut mai la regla ja tinc una mica de pits pero benbe no arrivo a la 70 vv''
ajuda siusplau .es que totes les meves amigues ja la tenen i soc la unica i m'avergonyo :$
IESP

Hola Paula!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Abans de tot, et diria que no et faci vergonya una cosa com aquesta, ja que cada cos creix al seu ritme! Als 14 anys, com sempre diem per aquí, el cos d'una noia encara no està format i encara menys si no li ha vingut la regla (amb la menstruació, moltes parts canvien a causa de les hormones). De manera que no és just que sentis vergonya, ja que no és una cosa que depengui de tu! :)
Hauràs de tenir paciència i anar vivint els canvis poc a poc... A més, segur que si hi penses, coneixes més noies que estan igual que tu.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat