Tinc un problema amb els pits
Hola aquest any fare 14 i no man crescut els pits. He llegit altres consultes on deieu que no nomes era de les amigues si tenien o no sino de la familia, pero la meva mare, germana, avia... els i van creixer els pits als 11,12 anys.
I ja no se que fer, no se si te res a veure el tema de la regla, em va vindre per primer cop a principis d'any. I estic farta de que em diguin que estic plana i coses d'aquestes, perque ames soc molt prima, a internet man sortit alguns exercicis i coses d'aquestes pero no funcionen. I necessito que em creixin ja, perque a la meva germana petita li estan començan a creixer i te 4 anys menys que jo i si arriba a tindre mes pit que jo em vindria a baix.
Ja algo que pugui fer, alguna alimentacio, exercici...
Necessito ajuda urgent.😵😵
Pliss.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Malauradament no hi ha res que puguis fer per accelerar el teu desenvolupament. Amb 14 anys encara estàs en etapa de desenvolupament i el teu cos encara ha de canviar. Però no canviarà de forma màgica, si ets una noia de constitució molt prima, no pots pretendre tenir molts pits, seria estrany, no creus? Igual d’estrany que una noia grassoneta amb pocs pits, és poc habitual.
Per tant, calma't, no és una competició, és qüestió de valorar les coses bones de cada cos.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori i per la confiança en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat