ES NORMAL (HEEEELP)??????
Hola, m'agradaria saber si es normal que no senti plaer en el moment de mantenir relacions sexuals amb la meva parella.
Fa uns 4 anys que estem junts, i al principi m'agradaba moltissim i he tingut orgasemes molt bons, el cas es que desde fa uns mesos, no estem gaire bé, i quan pràcticamem relacions sexuals, no sento plaer, tampoc dolor, pero es com si no sentís res. Perqué pot ser???? Em podrieu donar algún consell perque no em paso aixó????
Graaaacieeees!!!
IESP

tijuana tijuana Any: 1997 Comarca: Barcelonès
Fingeixo els orgasmes!!!
Hola, tinc 19 anys i porto 1 mes amb la meva parella, tot anava molt bé al principi fins que vam mantenir la primera relació sexual. Al principi vaig pensar que no tenia importància però el temps passa i l'únic que gaudeix de les relacions es la meva parella. El fet és que la meva parella té una mida dels seus genitals que no arriba a la mitjana (per dir ho d'alguna manera), i últimament he arribat a fingir els orgasmes perquè no noti que estic insatisfeta, però ha arribat un punt que no se que fer. No se si seguir sacrificantme , dir-li o deixar-lo per qualsevol altre motiu. Però la situació és una mica incomode per mi. Què puc fer?
gràciess!!!
Edita'l
Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Potser podries parlar amb la teva parella i dir-li que t'agradaria que et fes altres coses a més a més de la penetració ja que les dones no solem arribar a l'orgasme només amb la penetració, pot haver-hi plaer, però arribar a l'orgasme exclusivament amb la penetració és complicat (sinó les noies/dones ens masturbaríem introduint dins la vagina, i la gran majoria ho fan estimulant el clítoris, que precisament està fora la vagina).
Per tant, proveu a descobrir els vostres cossos, amb masturbació, ensenya-li com ho fas tu per a que ell sàpiga com t'agrada, i al revés; jugueu amb el sexe oral, etc... indica-li com t'agrada! O estimula el clítoris mentre hi ha penetració!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat