preguntes sobre el perservatiu
Hola,
he decidit perdre la virginitat amb el meu nóvio pero no ho vull fer fins que em pugueu aclarir unes preguntes:
és el perservatiu segur?
es pot saber si un perservatiu está trencat sense omplirlo?(aquesta es curiositat)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp.
El preservatiu és segur en un 99%,per tant, té un 1% de probabilitats que pugui fallar. Però si falla es considera un accident i tenim la píndola del dia després com a mètode d'emergència si el preservatiu es trenca.
Per a saber si està trencat no cal omplir-lo, es veuria al retirar el penis de la vagina. De totes formes, mai està de més comprovar-lo, ja que potser que tingui alguna fuga. Per a comprovar-lo el millor és omplir-lo amb aigua, ja que l'aigua és menys densa que el semen, i si hi hagués un foradet l'aigua s'hi escaparia.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori i per la confiança en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat