Estic confosa
Primer de tot m'agradaria que aquesta consulta fos anonima(i privada), si es possible.
Ultimament(osigui fa pocs dies) vaig comensar a parlar amb un noi, que diguem que amb les noies no es massa bo, a mes a mes fa pocs dies que ho va deixar amb la seva novia i ja esta parlant amb un altre(que en aquet cas soc jo) i em sento malament i una mica guarra.... i a mes es una mala influencia. Pero quan estic parlant amb ell em sento be i es simpatic i em tracte be. Les meves amigues maberteixen i ja me arribat a "picar"una mica amb elles i no vull que passi mes , i tenen rao, pero despres de quedar dos cops i liarnos, he decidit que ja no vull tornar a quedar amb ell, pero ara no se com fer-ho. Nose com dir-li per quedar com amics i ja esta, no vull quedar enfadada amb ell. Ajudaa siusplaaau!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Una cosa són els teus desitjos "no vull quedar enfadada amb ell" i una altre cosa és que ell senti un cop sàpiga que no vols seguir liada amb ell.
El millor en aquestes situacions és que siguis sincera amb tu mateixa i després amb ell. Si no vols seguir amb ell, li ha s de dir per deixar-ho, NO pots estar en una relació o una situació que no t'agrada estar.
Per tant, si tens la decisió presa, omple't de valentia i parla-ho amb ell. Si et sents més còmode o t'és més fàcil, també pots escriure-li una carta i donar-li en mà, que la llegeixi davant teu, i si té alguna pregunta que pugui fer-te-la.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat