Un gran embolic
Bon dia.
Avui me llevat una mica confosa, i realment el meu cap no para de donar voltes i més voltes. La meva consulta és la següent, m' agrada el millor amic de la meva parella.
Se que és una pregunta que la gent fa constantment, és una qüestió que a la gent li ocurreix, però de debó no se que fer, estic feta un embolic, fa dues setmanes que no veig al meu novio perquè va marxar de fi de curs, i des que va marxar la nostra relació es va refredar fins al punt que els meus sentiments no són els mateixos.
Feia uns dies que hem plantejava que pudia fer per millora la nostra relacio perquè jo realment m'estimava i volia lluitar per nosaltres, però de s'opte vaig conèixer a un amic seu, va ser sense adonar-nos, ja que ell estava davant, estàvem fent Skype i parlant parlant vaig veure que ell és tot allò que jo busco tot allò que realment m'agrada, va a ver un moment que ens vàrem quedar sols, el seu amic i jo, i allà tot era somriure i felicitat.
Actualment el meu nòvio ha tornat del viatge, i nose que fer, em fa por dir-li, no li vull fer mal a la meva parella, a més és el seu amic realment puc aconseguir alguna cosa amb ell?
Gràcies, i perdoneu les molèsties.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. LA veritat és que la situació que ens planteges no és gens senzilla i serà difícil que tothom en surti content i ben parat.
El que podem dir-te és que et plantegis realment què sents i què suposarien les decisions que prendràs:
- Realment sents pel millor amic del teu novio o la felicitat i somriure que hi ha haver va ser per l'efecte novetat?
- Com estàs amb la teva parella actual?
- Creus que podeu fer alguna cosa per estar millor?
- Vols fer alguna cosa per estar millor amb ell?
Si resols aquestes preguntes hauràs d'actuar d'acord amb la teva decisió, seguir amb ell o deixar-ho i plantejar-te seguir coneixent al seu amic. Aquesta situació no li agradarà a la teva parella actual, i potser al amic tampoc, però fer el pas de comentar-ho i provar-ho serà teva, ells reaccionaran, i no podràs controlar les seves reaccions.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat