Embarassada? [URGENT]
Hola, bueno jo em dic Claudia i fa menys d'un mes ho vaig intentar fer amb el meu nòvio però em feia molt de mal i vaig decidir parar. Ho vam tornar a provar i encara anant lent i a poc a poc, em feia mal.
L'altre dia ho vam tornar a intentar. No es va posar el condó perquè estabem segurs de que no entaria després de provar-ho varis cops.
Per divertir-nos una mica i estumular el clitoris, vam fer "rossaments" amb els genitals (com si ho estiguessim fent però ell tenia el penis inclinat cap el melic i jo a sobre) i es va còrrer...
Vaig quedar amb una mica de semen per fora de la vúlva però tinc dubtes de si ha entrar una mica pel contacte o al hora de rentar-me i si puc quedar-me embarassada si no ha entrar fins al final de la vagina (com si fessis l'amor).
Si el test d'embaras em dongués positiu, hauria d'abortar o hi ha algun tipus de pastilla?
Necessito ajuda sisplau, és urgent.
Moltíssimes gràcies!!
IESP

Hola anònima indecissa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Per a que hi hagi risc d'embaràs, el noi ha d'ejacular dins de la vagina o just a l'entrada. Si el semen va caure a prop (pel que expliques, no se com d'aprop a la vulva va ser!), no hi hauria aquest risc.
De totes maneres, si us torneu a tenir relacions (ja que tenir relacions sexuals no és només la penentració) utilitzeu el preservatiu, ja que com veus és molt fàcil que els nois ejaculin en poc temps quan estan excitats.
Respecte a les vegades que ho heu intentat, has de saber que passa molt sovint, ja que moltes persones necessiten anar provant i experimentant fins que un dia és més fàcil. és important que tu estiguis tranquil.la i còmode, i que no tinguis pors relacionades amb l'embaràs (d'aquí que sigui tan important l'ús del preservatiu). Et diria que aneu sense presses, que gaudiu de tot el que aneu fent i que no dubteu en parlar dels vostres dubtes, perquè és fonamental la confiança! :)
I en cas que un test d'embaràs donés positiu, no hi ha cap pastilla que es pugui prendre (la pastilla del dia de després, té efecte si es pren en les 72 hores següents a la relació sexual de risc). L'embaràs només s'aturaria amb un avort natural (el cos atura el procés per algun motiu) o un avort amb intervenció mèdica (sota la decisió de la dona, amb l'ajuda de persones especialitzades).
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat