Embaràs??😫 siusplau ajuda!
Hola! Estic molt preocupada perquè fa 2 messos vaig tenir relacions sexuals amb el meu nòvio, a nosaltres ens va semblar que portàvem una bona protecció, però a la que ell és va treure el condó, va veure que estava trencat! I ens sembla un possible embaràs ja que no m'ha vingut la regla! I a sobre no podem anar a la farmàcia perquè la mare del meu nòvio és farmacèutica.
Necessito ajuda, els meus pares i els seus no ho saben, de fet els meus es pensen que encara sóc verge.
I si anem al metge molt probablement els nostres pares d'en donaran comte.
Siusplau ajuda!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. De fet, si estàs embarassada, els teus pares se n'assabentaran sí o sí.
Si el preservatiu es va trencar, i no vau anar a buscar la píndola del dia després, l'embaràs és possible, per tant, per salut, seria important que et fessis una prova d'embaràs, si la mare del teu novio és farmacèutica, aneu a una altre farmàcia, no a la seva (tot i que, si és un positiu, també se n'haurà d'assabentar).
Per tant, el primer pas, és confirmar si hi ha o no embaràs, i després, ja veureu com ho expliqueu i com feu front a la situació. No serà fàcil però ho haureu de fer.
Una abraçada ben forta i ànims!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat