aprimar
Avera, el problema no és amb mi sino que el meu novio s'ha engreixat força i ara ya te panxa i esta força gordo...abans estava fibrat, i el problema es que ell em diu que es vol aprimar pero no fa res per ferho, i jo li dic que sapunti al gimnas pero no ho fa...que puc fer?
Sara Bujalance

Hola anònima14! Entenc que et preocupi la salut del teu nòvio i vulguis que faci un estil de vida saludable per mantenir un bon pes i una bona salut. El que pots fer és intentar animar-lo a menjar de forma equilibrada i a fer esport. Per motivar-lo pots proposar-li d'anar a fer esport junts, per exemple, anar en bici junts, o en patins, o anar a la piscina a la mateixa hora, sortir a còrrer plegats.... Qualsevol esport el podeu fer plegats, així, a part de fer esport, passareu una bona estona com a parella. Però a part d'animar-lo, no pots fer res més perquè depèn d'ell mateix. A més, bona part de l'èxit en una relació de parella és que acceptem a l'altre tal i com és i no ens capfiquem en voler canviar-lo. Molts petons!!