no m'aprimo
Holaa:)
Tinc un problema? Es que resulta que jo em veig gordeta...Però menjo molt sà , i faig esport 4 dies a la setmana , però no m'aprimo , peso 60kg i medeixo 1'70 , ja no se que més fer per aprimar-me , ajuda si us plau!!
Sara Bujalance

Hola princess! És que no et cal aprimar! 60 quilos per una noia de 1,70 metres és un pes correcte! Estàs bé, ni de conya cal que aprimis! Treu-t'ho del cap! A més, pensa que el pes depèn en part d'un factor genètic que no podem canviar (la constitució), i això és el que fa que, encara que un s'esforci per aprimar, el cos digui que no. No ho admet per un tema genètic, perquè és el pes que necessita per constitució. Per això insistim tant en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha coses que no podem ni triar ni canviar, i és superimportant acceptar-nos per sentir-nos bé. A part d'això, menjar de tot, equilibrat i fer esport habitualment, com ja fas tu, són les pautes necessàries per estar en un pes correcte. Així que tranquil·la, el teu pes és correcte i ja fas bé tot el que has de fer bé! Molts petons!!