¿masturbar-se fa tenir ejaculació precoç?
Hola,
Volia saber si mastrubar-se fa tenir eyaculació precoç, tinc aquesta duda perquè quan m'estic mastrubant ejaculo ràpid, porò quan tinc sexe tardo molt més, i no sé perquè.
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La masturbació no genera ejaculació precoç, si tenim un mal hàbit masturbatori, com per exemple fer-ho molt ràpid, o intentar arribar lo abans possible a l'orgasme podem entrenar-nos a córrer i per tant a arribar abans a l'orgasme.
L'ejaculació precoç no va lligada a la rapidesa en l'ejaculació, va lligada a la percepció de control, a si ejacules quan vols o si se t'escapa. Pel que expliques no tens cap problema d'ejaculació precoç, segurament quan estàs sol vas més ràpid per arribar abans a l'orgasme, i quan estàs en parella vols gaudir més estona.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL