No entra res,,
Hola, tinc 16 anys i tinc un petit problema... Tinc la regla des de fa molts anys però mai m'he pogut posar tampax perquè no m'entra, em fa molt de mal només intentar-ho..
I ara porto 7 mesos amb el meu xicot i me l'estimo moltíssim i tenim moltíssima confiança tots dos, em posa moltíssim i quan fem petting m'excita molt,però quan em toca per dins del calces no tant, i no em pot ficar els dits perquè em fa molt de mal, i sempre li dic que pari perquè ni m'entren, i em fa mal, tot i que ell sempre va amb molta cura i no a saco com farien alguns...
Que hauria de fer? Agrairia que em diguessiu el que creieu, merci :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Quan et toca per dins les calces, si no t'agrada com et toca, l'indiques? Pensa que si tu coneixes el teu plaer, li has d'ensenyar a ell com ho fas, per exemple guiant la seva mà, i ensenyant com t'agrada que et toqui. Ja que si després d’excitar-te amb el petting, et "des-excites" quan t'acarona per dins, quan intenti introduir algo farà mal.
Pel que fa al dolor, em sorgeix una pregunta: si introdueixes un dit tu sola també et fa mal? Si tens molt de dolor, tan amb tampons com amb dits tu sola, seria bo que visitessis un ginecòleg o un fisioterapeuta especialitzat en sòl pelvià. Potser tens alguna contractura en la musculatura pèlvica, o l'himen molt gruixut.
Visita un expert per tal que t'indiquis què pot estar passant ja que el dolor deixa una empremta i ens genera un aprenentatge en el nostre cos.
Espero haver-te ajudat!
Ànims!
Helena Angel @HelenaAL www.iesp.cat