Soc un noi homosexual
Soc un noi homosexual tinc 15 anys i tinc por de dirlis als meus pares que ho soc, ningu de la meva familia ho sap, perque ells son molt tradiccionals i crec que no s'ho pendran be... pero jo necesito que ho sapiguin perque m'haig de treure aquest pes de sobre.
IESP

Hola Jake,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. L'homosexualitat no és res dolent, és la teva orientació afectivo-sexual.
Pot ser que els teus pares ho acceptin o que els hi costi més d'acceptar ja que encara hi ha families que els costa d'assumir l'homosexualitat dels fills. Però per a que puguin fer-ho ho han de saber, si no els hi expliques no els hi donaràs l'oportunitat per aque ho digereixin, ho entenguin i ho puguin viure bé.
Et deixem un enllaç que pot ser del teu interès:
+del+armario aquest és el blog d'un company psicòleg de l'IESP
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat