Por...
Hola, fa dos mesos que tinc novio i anem una mica ràpid, els dos som verges i al complir els dos mesos vam començar a masturbar-nos en parella, jo a ell i ell a mi. Ell no ho fa massa be ja que em posa els dits per el forat i fa força per entrar i sortir i mes aviat fa mal però ell es pensa que a mi m'encanta i no es que no m'agradi però es que no se com dir-li que no ho fa del tot be.
El meu segon problema es que li vaig comentar a una amiga meva i em va dir que anàvem massa ràpid ja que si això ho feiem al segon mes al tercer segur que ja hauriem perdut la virginitat i que després d'això que podriem fer? Tinc por d'anar massa ràpid i que al final ens aborrim un de l'altre, perquè si ho fem tot tant ràpid al final sempre acabarem fent el mateix i ens aborrirem no? Necessito ajuda perquè no se si vaig per el bon camí o no.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Anem a pams, el ritme el marqueu vosaltres, si tu no vols passar de la masturbació en parella la resposta és clara, no passeu d'aquí. Descobrir la sexualitat no ha de ser quelcom ràpid, el ritme sempre el marcarà el que vulgui anar més a poc a poc.
La masturbació en parella és una bona forma que conegueu els vostres cossos, però per conèixe'ls us heu d'ensenyar. Si ell et toca com a tu no t'agrada el que podries fer és indicar-lo, mou la seva mà com t'agradaria que la mogués. Pensa que ell no deu saber com fer-ho i deu pensar que el que et pot agradar és ficar i treure dits. La teva responsabilitat és ensenyar-li que així no és com t'agrada, i el més important, ensenyar-li com t'agrada.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL